[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” row_border_radius=”none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”0.3″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]De politie wil ondernemers erop attent maken dat er soms meerdere malen per nacht bedrijfsvoertuigen (zoals busjes, bestelwagens, etc.) worden opengebroken. De buit bestaat dan meestal uit gereedschap. De methode die vaak gebruikt wordt, is het inslaan van een achterruit om toegang tot het voertuig te krijgen. Als tip geeft de politie aan om de voertuigen zoveel mogelijk met de achterzijde tegen een gevel aan te parkeren. Ook kan men een constructie achter de achterruit maken (bv. van hout of metaal) zodat men minder makkelijk het voertuig kan openbreken.
Er is ook een zgn. trekhaakslot verkrijgbaar wat inbraak ook moeilijk maakt.
Op deze manier zijn de achterdeuren moeilijk te openen.
Meer informatie over het trekhaakslot kunt u terugvinden op het internet.
Nog beter zou het zijn om de voertuigen binnen te zetten en de sleutels, indien mogelijk, in een speciale kluis te bewaren.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]